4. B.T.T.B. találkozó.
2009. február 19-én tartottuk meg a sorrendben 4. topiktalálkozót, ami egyben a BTTB Klub eddigi, legnépesebb összejövetele volt.
Sajnos személyesen nem lehettem ott, de a rend(szer) kedvéért összeállítottunk egy képgalériát, Ragályi István elnökünk, Balog Tamás, Jankech Józsi és Letenyei Tamás klubtársaink felvételeiből.
Mostani vezértéma BaTTka mester fásítási bemutatója volt.
Mivel nem tudtam jegyzetelni, ezért sok kép alá nem került pontos információ. Ha bárkinek van hozzáfűzni valója, tegye meg bátran mail-ben, aztán beírom a képek alá.
BaTTka Mester megnyitja az ülést.
Kiosztja a drótokat a kollégáknak,
amiből aztán mindenki tekerhetett magának - egy fát.
Zoli és Oti a VasúTTmodell csapat
Tétova kezek és gondolatok?
Az elnöki kézügy, immáron közügy...
és tessék: itt az eredmény.
így lesz a rézből fa.
sok fa.
zöldebb...
ismét a stációk, más aspektusból.
döbbenetes, hogy mennyire élethű.
Csíkos, Doki és TTomasz.
Nagy fába vágtuk...?
Mint egy kedélyes nyugdíjas foglalkoztató...:-))
Tatombak hozott valamit Otiéknak.
Teaházék a kütyük révületében.
Uplink és Jakoa: namost ez a sima, ez meg a fordított?
A két mester: Jakoa a drótok kuszaságán töpreng, Teaház issza BaTTka szavait.
BaTTka aláírása. NEM! Ebből a tengerészcsomóból lesz a kisfa.
Pl. így.
Lomb nélkül.
Majd egy zseniálisan jó felvételen.
Közben alakulgat Csíkos fékmodulja?
Hova trimmeljem? Fél méter elég lesz?
Öööö...ezt lessétek ki kici, kínai, ipari kémek!
Hogy is van az az impulzus hossz?
Oti vagyok, betonkerítést árulok (centi)méterre.
Íme.
A VasúTTmodell webáruház kihelyezett raktárkészlete.
Vándorffy Józsi (jvnd) vasúti átjárója a dilikörbe integrálva.
Közelebbről.
Tamás és az ő gondolatai...
A fiúk nagyon mutyiznak a sarokban...
Kis időutazás: ModeliTT 342-ese, a modern fénysorompónál.
Aspektusok.
VasuTOM szerint Enyedi Laci ellenzékbe vonult...?
Vándorffy Józsi bemutatja az optoelektronikás fénysorompó vezérlést.
És akkor egy kis modelltan:
VasuTOM, azaz Letenyei Tamás Interpicije...
...és az ebben a kategóriában mindig kényes, ezért érdekes hajtása.
Klíma Hóeke két nézetben. VasutTOM alkotása.
Márta István készülő 22-05-ös Bmx kocsijának mesterdarabja.
Ugyancsak az ő kezétől kezd kibontakozni a Hungária motorvonat. Gyönyörű orrkiképzés és mestermunka az anyagokkal.
DOMmodell (VasuTOM) MÁV tartály. Hamarosan szériában is elérhető lesz.
További, szériaérett modellek, a javából:
Nagyon ritka a hazai harci járműállomány a méretünkben. Egy kirívó példa Tamástól.
Csak azért tudom, mert Teaház barátom mesélt az új kismozdonyáról. Ezek szerint vígan rótta a köröket ez az S1-es gőzös, KPEV színeiben, az I. korszakból.
TTomasz sokat szidott BR86-osa, Jvnd Tillig jubileumi, m-kocsijával.
Enyedi Laci 342-esét felismerem. A mozdony megépítésében Lehoczki Gábornak is óriási szerepe volt. A Pulyka boldog tulajdonosa pedig Teaház Zsolti...:-) A kocsikat Jakoa Mester készítette: a keretesek a Bz40000-esek, a két középső pedig a Bz52000-ások.
Jakó Attila gyönyörű Bz40000-esei, rézmaratott kasztnival.
Laci áramvonalas 242-esére is ráismerek.
Jakoa V63-asa is a figyelem középpontjában volt. Korábbi, "rontott" változat mellett, a már színezett, végleges kasztni.
Jakoa töprengése: jé, műanyagból is lehet...?
Letenyei Tamás keze munkája.
Különös tekintettel erre a V300-as Krauss-Maffei mozdonyra, melyből sajnos csak egy épült a valóságban, pedig még nálunk is járt és számot is kapott: M61-2001.
A modell természetesen két db. V200-ból lett megépítve, némi Nohab forgóváz segítséggel.
Ugyancsak Tamás műve ez az izgalmas földgázszállító kocsi is.
Vándorffy Jóska V100-asa rendületlenül rótta a köröket a tesztpályán.
Végezetül egy kis Tatombak féle jelzőépítés a konyhában. (tudtam én, hogy a konyhában is jó bulik szoktak lenni...)
És íme, a vezetékezett, összeállított végeredmény.
Gasphy, azaz Bejczi Gábor modellező társ papírkivágós épületbemutatója:
"...aztán fél óráig így összefogjuk, hogy jól megragadjon..."
"a pontos illesztés a siker titka..."
mondom, a pontos illesztés.:-))
És bizony, az igényes munkához, jó szerszám dukál. Minimum OLFA.